26 de març 2011

Fira Verda. Dissabte 2 d'Abril

Arriba la propera Fira Verda. Serà dissabte 2 d'Abril a les 10h a Teià. He estat cosint coses noves, entre elles: bossetes amb goma (per omplir-les de tot fins que la goma tivi) i Porta- entrepans de sobre (pensats pels més menuts, perquè no hagin de plegar i desplegar, o per aquells que en comptes d'entrepà prefereixen esmorzar unes galetes o fruita). També hi haurà alguna sopreseta primaveral per la festa més bonica de l'any que ja s'apropa.



4 comentaris:

  1. Uau lídia quina treballada ue has fet!!M'encantaria poder veure't a la propera Fira, ho intentarem!! Les coses noves xulíssimes i la tela amb muffins m'encanta!!Segur que et va genial.Un petonet fort fort

    ResponElimina
  2. Cris!!!
    Ojalà poguéssiu venir!!! m'encantaria!!! I si no, doncs ens haurem de veure aviat. Per Setmana Santa hauríem de buscar la manera. Tinc ganes de veure el teu Taller en directe!!!!
    Un petonet guapa

    ResponElimina
  3. Xulíssimes! M'encanta la bosseta dels muffin. On compres aquestes teles tan boniques?
    Tant de bo teià fos més prop de Tortosa. De ben segur vendria a coneixe't

    ResponElimina
  4. Maria!
    Les teles la majoria són de l'IKEA i de Ribes i Casals. Aquesta de les muffins, però, és d'una botiga de patchwork que hi ha a Alella.
    Una abraçada

    ResponElimina