22 de maig 2011

This week

M'he adonat que, sense voler-ho, a final de cada setmana he anat publicant un recull de tot allò que he fet, cosit o cuinat. Així que he pensat en donar-li un nom a aquesta repetida secció: This week. Avui, la dono per inaugurada ;)

Aquesta setmana, nova recepta hortelana, aquest cop feta pel Sergi: croquetes de bledes amb patata. Boníssimes. Amb la calor m'ha vingut de gust cosir un nou vestit de "fruncido", però les presses han fet que encara no l'acabi. Haig de millorar la tècnica i deixar que la paciència entri a casa. Això sí, ja m'he firat a cabassos de cremes solars i olis per prendre el solet (si és a Cadaqués, millor).  Creacions per la propera Fira Verda: bosses folrades de plàstic (gràcies a la gran idea de la Helena) i fundes per Iphone (la pressió social m'ha obligat, per molt que jo em resisteixi a no tenir-lo). I, per acabar, nous encàrrecs: bossa del pa i un que em fa moltíssima il·lusió: cobridor per la balança d'en Nil i bossetes per la seva roba. 

Croquetes de bledes by Sergi

Vestit a mig fer

 Cremes naturals de Natural Sensia

Bosses folrades de plàstic

Funda per Iphone, blackberry, mòvil

 Bossa del pa

 Cobridor per balança

Bossetes per portar la robeta a la clínica

3 comentaris:

  1. Estàs a tope! Quina bona idea això de folrar les bossetes de l'esmorzar de plàstic. Si sabessis la de vegades que la meva filla no ha tancat bé la botella d'aigua i ha quedat tot mullat! Les croquetes me les menjaria ara mateix... que ens podries posar la recepta?

    Per cert, d'aquí a unes hores passa't pel meu bloc a "recollir" un premi ;)

    ResponElimina
  2. Ai Maria!! La recepta de les croquetes és ben senzilla. Has de bullir les bledes i les patates, un cop bullides sofregir-les amb all (i pernil si vols), i després afegir-hi puré de patata perquè espessi (substituint a la bechamel, que a nosaltres no ens agrada). I després les passes amb ou i pa ratllat i ja les pot fregir com qualsevol croqueta

    ResponElimina