3 de jul. 2011

Filant Juliol 2011

Tot va començar un dia passejant per La Central amb la Carla. Allà vaig descobrir el llibre de la Lotta Jansdotter, me'l vaig comprar, i a partir d'aleshores vaig començar a cosir més en serio. Després, i tot just fa un any, a Canadà em vaig comprar dos llibres de la Amanda Blake Soule, i va ser quan em vaig proposar cosir amb un objectiu: portar els meus productes a una Fira. Aleshores va començar la Fira Verda i, gràcies a la Mireia, vaig poder participar d'aquest projecte tan bonic. Amb la Fira, en Sergi es va inventar una marca i un logo: Filant, vam començar a fer targetes casolanes i vam crear un tampó. Aquesta setmana la Núria ha tingut el super detall de fer-me targetes i enganxines Filant, i el Sergi m'ha regalat etiquetes per cosir en els productes.
Tot va començar i segueix sent un hobbie, però mirant enrere m'agrada veure tots els passos que hem anat fent i com poc a poc he anat aconseguint el propòsit que em vaig marcar. 
Aprofito per donar les gràcies  a tots aquells que m'heu anat seguint i recolçant, aquells que heu vingut a la Fira, m'heu fet encàrrecs, aneu entrant al blog i em poseu: "m'agrada" al facebook, i aquells que quan us hem fet un regal Filant heu dit que us agradava. Moltes gràcies.

Per acabar, penso que la Caterina Pérez, amb el seu estil i detallisme, ha influït molt en aquest camí. També li dono les gràcies, perquè un dia em va transmetre aquesta il·lusió pels productes artesanals fets amb molt d'amor. 
  







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada