5 de febr. 2012

Mitons handmade

Tot va començar amb uns mitons (o mitenes) que em va regalar la Sussi que m'encanten ( i que fa uns dies per poc perdo, però gràcies a la Sílvia de Bartomeu i Uribe he recuperat).

Després vaig descobrir els mitons de la Leire , però quan em vaig decidir comprar-me'ls ja els tenia esgotats ;(

Ahir vaig anar a IFIL per unes agulles per fer un buff al Sergi, i casualment vaig veure un patró de mitons (manguitos com els hi diuen elles), així que vaig pensar: ja està, mitons handmade! que amb el fred que fa només ve de gust teixir amb la manteta, com les iaies!

A les que us agrada teixir, recomano al 100% la botiga de Ifil, està a Gràcia, tenen llanes i patrons a dojo! les noies són un encant i tenen etiquetes per cosir que posa:
100% fet per mi, m'encanten!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada