2 d’abr. 2012

Llista de coses a fer durant aquestes vacances

M'encanta fer llistes, del que sigui, de les coses que vull o m'agradaria fer, d'idees de regals o detallets per la gent, cosetes que vull cosir, verdures que volem plantar, llocs on m'agradaria anar i què necessito endur-me per cada viatge.... 
A l'Iphone tinc l'aplicació de Moleskine amb un munt de llistes, però jo sóc més de paper, per anar tatxant allò que he fet o  he aconseguit. Tinc una llibreta plena de llistes, però avui he decidit crear-ne una amb l'Adobe. 
Us l'adjunto per si algú se la vol descarregar. És senzilla, però fins que no tinguem el MAC (que serà aviat) no vull aprendre a editar amb programes molons.

He hagut d'adjuntar la llista com una imatge, perquè no sé com es penja un arxiu amb el blogspot. Si algú ho sap que m'ho faci saber.






  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada