1 d’abr. 2012

Pesto i de més

Alfàbrega, xocolata i maduixes, una bona mescla per aquest cap de setmana que hi hagut de tot, fins i tot un picnic i el nou cd de Mishima com a banda sonora!! Dissabte i diumenge són els millors dies de la setmana, i si són amb sol millor.

Fa temps vaig veure un vídeo de Kinfolk on feien pesto. Em va fascinar, però encara no era època d'alfàbrega per poder-ne fer. Fa uns dies, però, ja en vaig trobar, així que no m'ho vaig pensar dues vegades, vaig comprar un test i només arribar a casa em vaig posar a fer pesto! Però una planteta d'alfàbrega no dóna per gaire, t'has d'esperar a que li tornin a sortir les fulles, creixin...així que ahir vam decidir plantar llavors d'alfàbrega a l'hort, a part de llavors de rúcula (que m'encanta!!!!), enciams, carbassons, tomàquets cherri i albergínies. S'ha d'aprofitar la Primavera que és la millor època per plantar.  

Aquest cap de setmana també hi ha hagut celebracions, l'aniversari de l'Alex, que s'ha ben merescut un pastís amb recepta de Pimienta Rosa, i un planter/motlle per la Isa, idea treta de "La Cuina Vermella" (tot i que ells no ho fan amb maduixes ni verdures, sinó amb herbes aromàtiques).
Casualitats d'aquest post, a l'enllaç dels "Vermells" podeu trobar la recepta detallada del pesto. Són genials, entreu al seu web, us encantarà!

 
 Ingredients pel pesto




 Pasta recent portada de Roma, que bona està!!!


 Pastís per l'Alex, amb un toc personal del Sergi: plàtan i avellanes

Regal per la Isa, motlle per pastís amb planter incorporat

 Hort, març del 2012, prometo dedicar-li un post sencer aviat 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada