6 de maig 2012

This weekend

Avui: trobada de gegants + vermut, dia de la mare, costura i granola. Altra vegada: cosetes vàries de cap de setmana. 

Ja fa uns mesos que vaig descobrir la granola al blog de "Desayuno con guisantes" i em va cridar l'atenció, i l'altre dia a "Pimienta Rosa" en van penjar una recepta de "Heva de Targeta de Embarque" que em va acabar de convèncer. És fàcil de fer, ràpid i boníssim. Ideal. Només cal tenir: cereals, fruits secs (nous, avellanes, panses, gerds...), xocolata i mel. Es piquen els fruits secs, es talla la xocoalata, es barreja tot, i al forn 15 minuts.

Mentres tenia la granola al forn he aprofitat per cosir un picnic roll per guardar els coberts (idea treta del nou llibre de l'Amanda Blake Soule). Aviat tenim un picnic amb amics, i ara que la Sussi ja ha tornat algun que altre caurà segur.






2 comentaris:

  1. quines coses més maques que fas!!! tens un gust molt maco.

    ResponElimina
  2. Núria! Moltes gràcies guapa, i encantada! He entrat al teu blog, mha encantat! Els vestits primaverals són maquíssims, i he vist un estoig de costura blau moníssim ( i mha fet gràcia pk amb la tela de floretes grises em vaig fer un vestit jaja). Una abraçada!

    ResponElimina