26 de nov. 2014

Tutorial: Coixí pintat amb Auténtico Chalkpaint

Avui us explico pas a pas com vaig pintar el coixí agafant el patró dels pins de Fine Little Day. 


 Materials necessaris:
  • Tela pel coixí
  • Pintura Auténtico Chalkpaint (en aquest cas la "Casi negro")
  • Pinzell
  • Paper de transparència pel patró
  • Tisores
  • Llapis, guix, retolador permanent
  • Washi tape
  • Regle



El primer pas és fer el patró del pi. Jo per fer-lo vaig utilitzar paper de transparència, retolador permanent i amb unes tisores el vaig retallar.




Un cop tallada la tela per fer el coixí, amb un llapis de guix vaig anar marcant on volia pintar cada arbre. Marcats tots els espais, vaig fixar el patró amb washi tape perquè no es mogués.




Un cop fixa't el patró ja es pot començar a pintar.



Per pintar cal sucar molt poc el pinzell  i anar pintant des de dalt, com si suquessis amb una esponja. Per no tacar la superfície de sota, cal posar paper de diari o cartró.




Es deixa secar la pintura i aleshores, amb molt de compte, ja es pot treure el patró. 





 Un cop estampats tots els arbres, s'acaba de cosir el coixí i llestos!


La tècnica és molt fàcil i queda molt bonic. Fa un parell de setmanes també vaig fer una bossa pel Biel agafant un dibuix de balena que va fer el Sergi ( en aquest cas vaig pintar amb el color "Turquesa Vivo" de Auténtico Chalkpaint).




Us adjunto l'enllaç del blog Crea Decora y Recicla, on mostren un altre tutorial (molt més bonic i professional) per pintar una tote bag.


2 comentaris:

  1. M'encanta Lidia! Gracies per compartir-ho! Un dubte: aquest coixi es pot rentar? Aquesta pintura aguanta a la rentadora?
    Un peto bonica.

    ResponElimina
  2. Guapa!!! En principi no marxa, encara no ho he provat, però a la rentadora hauria d'aguantar. Recomanen fer-ho amb aigua freda i un programa delicat. Sempre és millor no estampar una peça de roba que et posis molt i rentis mooolt sovint, un coixí que tampoc es renta cada dia, aguanta!

    ResponElimina