8 de març 2016

Tutorial: guarda-entrepà de sobre

A continuació us ensenyo com fer un guarda-entrepà de sobre. És molt pràctic pels nens, fàcil de tancar, i no només hi poden portar l'entrepà, sinó també una petita peça de fruita, madalenes, un tros de pastís, fruits secs. A casa l'utilitzem molt.

Material necessari:
Tela de cotó
Tela plastificada
Velcro



Passos:
- Primer tallem la tela (el meu patró és de 40 x 20 cm) i dos trossos de velcro (de 9'5cm cada un).



- Després cosim el velcro a les teles. Un tros anirà a la part baixa i maca de la tela estampada i l'altre a la part alta i maca de la tela plastificada (jo he deixat 3'5cm de marge entre velcro i tela)





- Col·loquem part maca amb part maca de les teles i cosim el rectangle, deixant un forat d'uns 6cm per on després donarem la volta a les dos teles (jo he deixat el forat on he cosit el velcro de la tela estampada). Mirem que la tela estampada quedi del dret, amb el velcro a baix, i el velcro de la tela plastificada quedi amunt. (això si volem que estigui del dret mirant la part del darrera)




- Un cop cosit el rectangle, girem les teles i tanquem el forat a màquina.





- Col·loquem agulles tancant el sobre (jo he deixat 8cm de solapa) i cosim els laterals fins on comença la solapa. 



- I un cop cosits els laterals, ja el tenim acabat per poder-lo fer servir. 


A casa també fem servir molt els guarda-entrepans que es pleguen, però aquests van milor   per nens més grans. 


(A baix del post veureu que he creat una etiqueta que diu: tutorial.  Si la cliqueu anireu a parar a tots els tutorials que he anat penjant al blog. Mica en mica ja n'aniré fent més)

4 comentaris:

  1. Hola Lidia! M'agrada molt tot el que fas, són idees molt bones que segur que podré utilitzar amb el petit. :)
    M'encanten les teles, tant les blanques i negres com les de dibuixets amb colors. Em podries dir on les compres si us plau. Enllaç o botiga física
    Moltes gràcies!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Merci pel comentari. Doncs les teles són de ilovekutchi.com o de etsy de landofoh.
      una abraçada

      Elimina
  2. Moltes gràcies!!
    Vaig a veure si trobem teles divertides per fer bosses pel berenar. :)
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Què bonics i pràcics els porta entrepans. M'agraden molt les teles em semblen divertidissimes. UNa abraçada

    ResponElimina