22 de febr. 2017

Escapada a la Costa Brava

Aquest cap de setmana ens vam escapar a la Costa Brava. Teníem ganes d'anar de picnic, així que va ser l'excusa perfecte per passar la nit fora.

Dissabte després d’esmorzar vam preparar els nostres macarrons en una carmanyola i vam anar a la recerca del millor lloc  per dinar. La idea era anar a la platja, així que vam agafar la furgo i ens vam dirigir cap a la Costa Brava.

Conduint conduint vam anar a parar a Cala Murtra, aprop de la Cala Montjoi, vam trobar una muntanyeta amb unes vistes espectaculars, i allà vam plantar la nostra taula i fogonet.

Després de dinar vam anar a baixar els macarrons a la Cala Montjoi. No hi vam arribar perquè l'accés principal estava tancat però ens vam quedar una estona al riuet que hi ha al costat, on en Biel va estar llençant pedres a l'aigua.

Més tard vam decidir que aniríem a jugar amb les pedretes de Cadaqués, que allà si que en teníem un munt! I vam aprofitar per berenar uns taps vora el mar mirant les gavines.

Aprop de les 6 vam amar a veure la posta de sol a la platja Almadrava de Roses que ens havien dit que era preciosa. El dia estava tapat, però en Biel va tenir l’ocasió d'estendre el seu estel i jugar amb la sorra, així que va estar encantat.

Vam dormir a Roses, on vam agafar una habitació a Casa del Mar. És un hotel senzill, però molt acollidor, i està inclós un esmorzar molt complert i bo. A més a més vam dormir allà perquè tenen una habitació solidàira que destina part de la reserva a la leucèmia infantil (si hi aneu no dubteu en agafar-la).

Diumenge després del bon esmorzar vam anar al Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà. El millor moment per anar és quan són les migracions, de març a maig, però a l’hivern és igual de bonic. Vam pasar un matí fantàstic, envoltats d’una natura preciosa i vam veure un munt d’ocells: pit roigs, cigonyes, flamencs, bernats pescaire…a més vam tenir la gran sort de veure una llúdriga que acabava de pescar un peix!!! Nosaltres vam fer el recorregut curt, 2km anar i 2km tornar, però hi ha de més llargs que fins i tot es poden fer en bici. L’espai és fantàstic per anar amb nens, en Biel s’ho va passar pipa caminant amb el seu pal i saltant pels bassals. Això sí, us recomano portar les botes d’aigua i roba de recanvi! A més a més dins el parc hi ha espai de picnic, ideal per quedar-s’hi a dinar!